Kizlar 7. Ayın içindeyiz. Kabak havuç patates elma armut bal kabağı denedik yavaştan kahvaltıya geçeceğim. Sizler neler yaptıniz kafam bulamaç oldu.🤦🏻♀️😅
1- önce emzirip sonra mi yedirmeliyim aralarda mi emzirmeliyim? Çok karmaşık
2-peynir için günlük sütten mi yoksa inek sütünden mi lor ya da labne yapacağım? Bir arkadaşım inek sütünden yapılmış yoğurt ve peynir için kansızlık yapıyor dedi siz hangi sütü aldınız ?
3- yoğurt su asamada hemen vereyim mi yoksa erken mi ?