Ecepyrz akkls atopik dermatit olmuş dr a danışıp krem başlasın genelde Mustela stpolia öneriyorlar gelmiş olsun yavruya ☹️
Asyaglck akkls pişik olmuş altını açık bıraksın biraz bezlemesin krem sürsün kısa sürede gececektir tam bezin geldiği yer bezlerse canı acır umarım kısa sürede geçer
Giraysmom20 akkls pişik olmuş kıyamam 😔 travazol sürsün günde üç kere iyice sildikten sonra ertesi güne geçecektir, benim oğlanın öyle geöti
ilkey27 akkls benim oğlumda iki gün önce böyle oldu asitli bir şey mi yedirdi manndilina domates filan o pişik yapıyor ben iki gun altını açtım yarım saat altı açık gezdi sonra travzol sürdüm çok şükür geçti simdi
kokusudalin Zeytin yagi sürün kesinlikle geciriyor aynisini yaşadık.. buradan yine diyorum her kimse Allah razi olsun bi bayan söylemişti. Hakiki zeytin yagi ile geçti
Esdoel akkls kantaron yağı , zeytin yağı , yada paketli sana yağlar varya oda geçiriyor bu üçünü kullansin kızımda çok yaşadım ben geçmiş olsun