Merhaba guzl anneler oğlum 10 aylık calısıyorum sabah 8 de emzırıp cıkıyorum. 10 gıbı kahvaltı yapıyor öğle 1 2 gıbı yemk yiyor. Sonra 4 te ben gıdıyorm emzırıyorum. Aldığı süt miktarı yeterli olur mu sızın emzirme sıklıgınz nedır. Birde 8 den 4 e uzun bir zaman 8 saat anne sütü alamıyor mama VS takviye alması gerekir mı