Egemen26 Anneler benegım dört ay on günlük ıki gecedir ıkınıp uyuyamıyor ve ağlayarak uyanıyor hıç gaz çıkarmıyor neden acaba ya kakasınıda yaptı iki gün önce aşı oldu onun etkisi olurmu bilmiyorum bide calpol vermiştim
Melikederinakinnn Egemen26 acaba mama aliyormu bazen olablyo gaz ve kaka sorunu ki gayet nornal bebekelrde suan bu ayda yeni yeni ogrenyorlar gaz ciksrtmayi bagrsaklari yeni yeni gelsyo artk
Rojdaa Egemen26 benimki de 5 aylık hala bitmedi gaz sorunu gaz damlasida olmasa ne yapardım bilmiyorum ☹️
tubasd Egemen26 ara ara sizin yediklerinizden etkilene bilir siz aksamlari kimyon demleyin icin yavrunuzuda rahatlatir biiznillah masaj yapip yatirmayida deneyebilirsiniz
Egemen26 Miniminnak22 olabilir kuzum aklıma gelmedi ama geçen ayaklarımı üşümüştü ay ondan mı acaba etkilenir mi hala bebeğim dört aylık
Egemen26 tubasd Allah razı olsun kuzum yapayım bi çay kaşığı kadar kimyon yapsam olurmu bir bardak için
Ftmademstf Yediklerine dikkat et biraz sonuçta daha küçük gaz olabilir tek anne sütü kuşanıyor ise senden kaynaklı olabilir yani tezene çayı öneririm sabah akşam 😊
Egemen26 Ftmademstf tamam tatlım deneyeyim ben ilk zamanlar çok çektim üç ay tam yenı azaldı dedım ıkı geçerdir resmen kabus
Miniminnak22 Egemen26 benimki hemen etkileniyor 3 aylık olacak Çok değişik resmen iki farklı beden ama tek beden gibi yaşıyoruz
Melikederinakinnn Egemen26 valla biz 7 bucuk ayligiz hala gaz sorunumz var arada olyo buna cozum yokki buyuk insanlarn bile gaz kaka sorunlari blyosunuz olyo heleki onlar bebek daha cok oluyor akiscaz onlarda alscak mecbur yapck bsey yok 🙈