Alum Kafayı yemek üzereyim.. 6 aylık oğlum devam sütü alıyor fakat son 1-2 haftadır zar zor mama yediriyoruz. (120-140 cc)Yedirirken de kırk takla atıyoruz. Gerçekten çok yoruldum başınıza geldi mi neden istemiyor acaba?
SevcanDenizKorkmaz Alum aynısı bende de var ama keşke 1-2 hafta olsa 3 aydır böyle. Dün gece iki defa mama hazırladım ikiside çöpe gitti. Dün akşam 11 den bu saate kadar toplam 20 ml içmiştir
Esdoel Alum aynısı bende var 3 ayında anne sütünü 6 ayında mamayı bıraktı 10 aylık oldu her mamayı denedim ağzına sürmedi 6 aydan beri ek gıda ile besleniyor yavrum ve 4 ayda sadece 1 kilo aldı anne sütü ve mamayla beslendiği sıra her ay 1 kilo yada 800 gram alırdı yemesi çok güzel her yemeği yer tarhana hariç ama almıyor aslında hareketli olduğu için almıyor diyorum ama bilemiyorum iste
Alum SevcanDenizKorkmaz ay çok zor vallahı ya aç kaldı diye endişeleniyorum 🤦♀️ Siz hangi mamayı veriyorsunuz? Kolay gelsin sizede😘😘
canana Benimki de istemiyor 7 aylık. Peşinde dolaşıyorum. Saat aralıklarını yükseltin. Benim ki de 120-140 arası içiyor. 3 saatte bir veriyordum 3,5-4lere kadar sesini çıkarmıyor
Alum canana bazen dediğiniz gibi 3,5 -4 saati buluyo o zmn biraz daha güzel yiyo.. sizede kolay gelsin zor bir süreç☺️
SevcanDenizKorkmaz Alum Bebelac veriyorum. Sma Aptamil hip kullandım ama kilo aldırmadı her ay 350. 400 anca alıyordu. Geçen ay Bebelac kullandım 580 Gr almış. Ben birde emmedigi için sütümü sağıp veriyorum sadece mama alsa daha çok kilo alır sütüm çok yağlı değil çünkü