Fkb aynen öyle dönmeye başladıkların da gaz çıkarsınlar yürümeye başladıklarında kakasını iyi yapsınlar e o zamana kadar geçe süre ve canlarının acımaları nolacak dedim ya geçen gün gece 1.30 da kriz geçirdi ağlamaktan mafoldu varya evde gezdirdik yok emdiriyorum yok susmadı poposundan uyardımda yaptı rahatladı sonra hemen uyudu yavrum içim gitti vallaha hep böyle olamaz ya ek gıdaya geçince napacak bu çocuk birde bünyenin ek gıdaya alışma süresi var o nolacak korkmaya başladım vallaha ek gıdadan ya kabız olursa diye