Anaogul Ertugrulunannisi canım bizde morarma ve şişlik olmuştu şişlik zamanla geçti ama morluk 2 hafta kadar sürmüştü kremini sürerken çok dikkatli ol biz karton bardak koymuştuk
acikahve Ertugrulunannisi Şişlik, morluk normal demişti bize doktorumuz ama tabi doktora danışmanızda fayda var.
MutluMommy Ertugrulunannisi offf bizde diğer ay olucaz çok korkuyorum bu süreçten umarım çabuk atlatır miniğiniz
Ertugrulunannisi MutluMommy bnde çok korkuyordum ama ilerde hatırlamasın diye küçükken yaptırayım dedim ama 1 günde 10 yaş yaşlandım resmen korku stres vs
MotherQueen Evet biraz şişlik ve morarma olabilir o kremi aksatmayın elinizi değmeyin bezini muhakkak bağlayın ama kaka gelmemesi önemli pipiye 🥰 zaten 3-4 güne normale döner
Serranurrrrr Şişlik çok normal kaygilanmayin…bizimde dört gün şişlik vardı doktor çok normal ilk banyodan sonra inmeye başlayacak dedi
Tuba01 Ertugrulunannisi canm ben 20 gunlukken sunnet ettirdim doktor eve geldi sunnet etti ilk 5 gun sislik vardi ama sükür 10 gune toparladi kendini
Pamuklupide Ertugrulunannisi elini değdirme temiz daji olsa geçer ama şişlik oldu ama geçiyor bir haftaya
Ertugrulunannisi Yorum yazıp bilgi veren herkese çok teşekkür ederim çok şükür şişlik kalmadı sayılır 🤗