Leyla123 benimkide 2350 grm 42 cm doğmuştu toplar merak etme bende kaşık maması yediriyorum 6. Ayından beri ama ben formül sütle yapıyorum mesela her akşam yatmadan önce bir bardağa kendi yaptığım cicibebeden 3 tane koyuyorum üstüne 180 cc kaynamış su koyuyorum eziliyor sonra içine 6 ölçek formül mama koyuyorum sonra da hipp 5 tahıllı karıştırıyorum istediğim kıvama gelene kadar sonra yediriyorum benimki 17 aylık bunu senin bebeğinin yiyeceği ölçüde hazırlayabilirsin