Kızlar 1 yaşında bebeğim var sabaha kadar 10 kere uyanır emer aç olduğundan değil emzik niyetine kullanıyor beni :( zaten hamileyim doktorum yavaştan emzirmeyi kes dedi ama gece emmeden uykuya devam etmiyor pış pış lasamda sallasamda nafile meme istiyor emerken tekrar uykuya geçiyor ne yapacağımı şaşırdım varmı bir öneriniz