Kızlar selam kızım 6ay 4 günlük,1 ay öncesine kadar kolikti tam o geçti rahatladım derken diş belirtileri başladı yaklaşık 10 gündür gece saat başı en kötü 2 saatte bir uyanıyor uykuya tam dalamıyor ve gün içinde hep kucakta asla oyalayamıyorum ne oyun halısı ne salıncak artık çok yoruldum ve napıcağımı bilmiyorum çok huzursuz çok afedersiniz tuvalete gidicem öyle bi ağlıyorki gidemiyorum duş almak zaten lüks haline geldi bunaldım artık kucakta ev işi yapmaya çalışıyorum yemek zaten bazen yapıyorum bazen yapamaıyorum🥺 varsa önerilieriniz çok sevinirim..