pamuksekerinannesii Selinsu1 gaz :(( kafayi ycem artık hergun gaz var gece 2 den oglen 12 ye kadar bitmiyor :(
Selinsu1 pamuksekerinannesii herseyi denedin mi benimkide asiri gazliydi kolikti neler çektim en son biogaia ve nurse harveys colex kullanmaya basladim son caremdi ise yaramisti 3 ay sonra tamamen bitti gaz sorunu
pamuksekerinannesii Selinsu1 nurse hiçbir ise yaramadi doktorum bi damla daha verdi eczane yarin getiricek alicam gidip tek tek deniyorum herseyi bnm bebeğim de.kolik çok zorlanıyorum bende onunla ağlıyorum artık
Selinsu1 pamuksekerinannesii asla uyumazdi plates topunda ziplayarak emzirirdim oyle uyurdu belki denemek istersin allah sabir ve kolaylik versin canim 🤲😔
Efeninannesiii_ Ftmvrs13 neden böyle oluyor cidden sinirden ağlıyorum artık ona da kızdım uyu artık oğlum dedim ama ben cidden çok yoruluyorum şimdi uyusa bile yârim saat sonra kalkicak uyudu ayağımda sallıyorum yerine koyunca uyanicak diye
Ftmvrs13 Efeninannesiii_ bizim küçük hanım diş çıkarıyor normalde 12 de uyur bi iki kere kalkar sallar geri uyurdu ama artık uyanınca uyumuyor bugün 12.30 da uyudu tamam artık uyanmaz dedim 2 de kalktı ve hala uyanık saat 6 ben kızmıyorum kızsam ne olacak ne yapayım saldım artık iyice