minikkalp Bizim sabah kontrolümüz var saat 9da. 20 yaş altına o saatte dışarı çıkmak yasak.. kimsenin başına geldimi naptınız sorun oluyomu
Mom091 minikkalp doktor kontrollerinde sorun olmuyormuş. Burada birini görmüştüm polisi aramış. Poliste ebeveyn eşliğinde sorun olmuyor demiş
Maviay minikkalp Randevunun ekran görüntüsünü alırsınız, polis çevirirse gösterirsiniz. Ama zaten ebeveyn gozetimi altinda olduğu için bebeklere şehir içi, sorun olmuyor diye biliyorum.
Ensarmomy minikkalp ben pazartesiden beri doktorlardayım canım hatta ilçe değiştiriyorum kontrol için hiç bir sorun olmuyor. 1,5 saat sonra yine çıkıcaz yola. Bebeklerde istisna var eğer mecburi bi gerekçe varsa tabiki
Melindam minikkalp Ebeveyn Eşliğinde Dışarı Çıkabiliyorlar. Sorun Olmuyor. Kontrolede Götüreceksiniz Randevunun Ekran Resmini Çekin Polise Gösterirsiniz