nurelem canım çay kaşığı ile 4-5 kaşık kadar anca içiyor günlük mama yiyor bazende yarım Türk kahvesi fincanı organik meyve suyu içiyor onuda kaşık la içiyor bide çok terliyor su kaybediyor diye bende üzülüyorum her türlü çayıda denedim yok 1-2 kaşık içiyor sonra itiyor gece uykudada denedim yinede içiremedim yani. Bende şöyle biberonu alsada kana kana içse diye bekliyorum bakalım ne zaman olacak 😔