Saat 1 geçiyordu oğlumu uyuttum ayağımda salladım zar zor uyuttum ,20 dakika felan uyudu yerine koydum 5 dakika yattı kalktı ama nasl terlemisti tekrar doyurdum salladim uyuttum yine aynı 20 dakika yattı besigine koydum kalktı yine soğuk terlemisti şimdi yine uyuttum salladigim yerde soğuk ter döküyor burun tikanikligida var soğuk almıştı doktora götürdüm ilaç verdi ama geçmedi burun spreyide günde 3.4 defa kullanıyorum ama işe yaramıyor hiriltisi var napicam bilmiyorum neden böyle olmuş olabilir 7 aylık oğlum bu arada acaba kundak yapıyorum diyemi terledi ama hep kundak yapıyorum ilk defa böyle oldu.