Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 ayı bitirdi 12 kg 76 cm . bunca zamandır gözümden sakindim zaten doğumu pandemiye denk geldi çocuğum hastane dışında sokak pek gormedi. 2 gündür çok üzgünüm bebeğim çok kotu. Haftasonu bostancı ebebekten alışveriş yapıp alt değiştirme odasında altını değiştirdim. Orda çok huysuzlaninca bebeğimin eline eşim ordan bir bez verdi oyalansin diye. Eve geldik 2 gün sorun yoktu fakat pazartesi gece başlayan huysuzluk sabaha kadar sürdü ve sabah kabus başladı. ordan bebeğib eline verdiğimiz bez kabus oldu ,😞2 gündür bebeğim 1 kg verdi . Ne yese kusuyor ve şiddetli yeşil şekilde ishal. Bugün hastanede sıvı kaybı için serum takılmak istendi fakat damar yolu bulamadılar ayaktan bilekten elden derken en son dirsek içinden damar yolu açtılar ve serumu taktılar . İki dakika içinde bebeğimin kolu iki katı kadar şişti mosmor oldu. Şoka girdik hemen serum çıkartıldı.damari patlamış dedi hemşire… O sırada kaka yaptı gaita testi yapıldı sonuç pozitif. Şaşırdık çünkü 3. Ve 5. Aylarda asilarimizi yaptırmistik. Öğrendik ki aşıya rağmen olabiliyormuş. Bebeğim ağzına ek gıdaya dair bir şey almıyor alsa da fışkırtarak kusuyor . Ates başka bir dert… Anlatsalar inanmazdım korkunç gerçekten . Anne sütü hariç hicbirsey istemiyor doktor pirinç suyu önerdi ama sizlere de danışmak istedim . Kaç gün sürdü sizinkisi ve neler yaptınız ve iyi geldi? Tesekkurler