Bebeğim 1 2 haftadır geceleri saatte 1 ağlıyor kucak istiyor. Benim yatağımda benimle yatmak istiyor. Yanıma alıyorum o da yetmiyor. Hiç bir şey memnun etmiyor. Uykunun yüzünü unuttum. Sizlerin bebekleride böyle miydi? Ya da ne gibi çözüm önerilerini var