Merhaba hanımlar
Benim 10 aylık kizim var sezeryan doğum ben 40 im çıktıktan sonra adet olmaya başladım bazen adet olduğum gün değişiyordu yane 4 gün 5 gün bazen 7 gün oluyordum ama bu ay 1 hafta hatta 8 gün geçikmem oldu aşırı kasık bel ağrısı çektm dün test yaptim negatif çıktı ama dün ki yaptığım teste bugün yine baktm 2. Çizgi vardi. Kafam çok karışık böyle olan varmı