deryakuralerturk55 benim bebeğim 6 aylık ve ilk doğduğundan beri ağladığında hemen morarır. Ağız kısmı daha çok. Ama bunun dışında katılma falan olmaz. 5 aylıkken götürdüğüm alerji doktorumuz fark etti ve kalp EKG si istedi.
Çektirdik. Kalbinde her bebekte doğuştan oluşan ve doğduğunda kapanan ufak delik olurmuş. Bizimkinin biri kapanmış diğeri 1 yaşına kadar kapanırmış. Hayati bir tehlikesi yok.sizi endişelendirmek istemem tabi. Sadece yaşadığım için paylaştım.Aklınızda bulunsun. Ben oğlumun morarmasının karekteristik olduğunu düşünüyorum çünkü çok sinirli bir yapısı var.