Aryamomy sende belirti var mı sende yoksa bebektede yoktur belki bilemedim. Suan eşimde bende pozitifiz bize bulaştıran kişi de bebeğimi aldı sevdi öptü pislik) bebeğe test yapılsın dedim bosuma burnunu zedelemeyelim olsada ilaç kullanamaz dediler yapmadılar bebeğimin bigün burnu altı geçti bu kadar pozitifin içinde onun negatif olcagını sanmıyorum bebek ya sadece tasıyıcıdr diye düşündüm biz yinede maskeliyiz onun yanında. Sen yarında bak bebeğini gözlemle ona göre hareket et bence