gyc evet cok acıyo biliyorum benimkinin dört dişi var üstelik ve kanlar akıyor ısırınca koparırcasına ısırıyor 😂 belirli aralıklarla oluyo. Unutuyor tekrar baslıyor vs. Canım ne kadar acırsa acısın yüzümü dönüp dişimi sıkıyorum bi kac güne unutuyor. Dayanamayıp tepki verdiğimde bunu sürekli hale getiriyor