gglsrnarslan Kızlar bir aydır süt ürünleri ve bir haftadır da yumurta diyetindeyim ama hiçbir faydası olmadı sanki bebeğim 23.30 da uyudu ve şu saate kadar sürekli ıkınarak ağlayarak uyandı ne yapacağımı şaşırdım artık bu diyet ne zaman etki edecek 😞😞😞
Anne80 gglsrnarslan ya benmde kızım böyle bizde de mi var alerji anlamadm ki kolik belirtisi dedi doktor ama bu çocuk gazını çıkartıyor bide ben masaj yapıyorum çıkıyor sanırım kolik sakinleştirelemezmiş bizimki kucagımıza alıp pışpışlaınca sakinleşiyor he bu ağlaması uzun sürüyor nerden anlayacam ben?
paputmoms gglsrnarslan canım sütündeki ve bebeğinin vücudunda yarattığı tahribat hemen geçmez etkisi en azından 2 hafta sürer bebeğin bünyesine göre daha da uzun sürebilir sabırlı olabilirsin düzelecek
Mom078 gglsrnarslan Tamam biogai da başlayın gece uykusuna geçirmeden 2 saat önce mutlaka güzel demlenmiş rezene iç yine gece uykusuna geçmeden karnına sıcak havlu koy hatta şuan bile yapabilirsin ve paketli gıdalardan uzak dur ama biogaia muhakkak deneyin
gglsrnarslan Anne80 bize de kolik dediler kucakta sakinleşiyor bebeğim hatta uyanıkken hiç ağlamaz ne oluyorsa uykuda oluyor ama alerjik olduğunu düşünüyoruz artık gazını da çıkartıyor sizin ki gibi ah bilsem bende size yardımcı olurum ama bende ne yapacağımı bilemiyorum artık 🤦🏻♀️
gglsrnarslan Mom078 çok teşekkür ederim şuan uyuyor yarın deneyeceğim zaten gözlerini açmadan ıkınıyor o öyle olunca bende üzülüyorum birde uyanıkken hiçbir problem yok ne oluyorsa uykuda oluyor anlayamadım 😞
gglsrnarslan paputmoms çok üzülüyorum ve hiç geçmeyecek gibi geliyor düzelme olmadıkça başka neyi yemesem acaba diye düşünüyorum artık uyanıkken o kadar keyifli ki güzelce gazını çıksrtıyor kakasını yapıyor ama uykuda mahvoluyor 😞
Anne80 gglsrnarslan gündüz hiç ağlamaz her gece de değil ağlaması ya da huzursuz olması ağlayınca bi yeri ağrıyo gibi ağlıyor anlamadm napacagımı ağlayınca insan üzülüyor :(
Anne80 gglsrnarslan bide yumurta da mı alerji yapıyor? Bugun kızım uyumayacak belli sabah yumurta yemiştim acaba mı dedim
gglsrnarslan Anne80 kakası uzun süredir mukusluydu ama normal dediler benim içime sinmemişti her kakasını incelemeye başladım sonra kakasında nokta kadar kan gördüm doktorumuza yazdım ve o gün süt ürünlerini kestik