Buluttt Kızlar bebeğim 4 ay 14 günlük biberonumuz aventin cam 120 mllik biberonuydu artık küçük geliyor sizce kaç ml uygun olur 330 aklımda ama 3 delikliymşş emziği acaba çok mu gelir bilemedim birde ek gıdaya ne zaman geçtiniz ?
OzgE_K Buluttt aventin 330 cc büyük biberonunu alıp uçlarını ayrıca alabilirsiniz. Sadece mama içiyorsa doktorunuza danışıp ek gıdaya öyle geçin derim benim bebeğim 5 ay 9 günlük ben hala geçmedim 6 dan öncede çok geçilmesi tavsiye edilmiyor. Doktor tavsiyesiyle geçin derim
Mina0607 Buluttt 4,5 aylıktı doktorum az az sebzelerden tattıralirsin dedi sadece mamayla besleniyoruz. Havuc kabak fln verdim. Ama tabi doktorunuza danışın