Jasminemom oyle cnm aynen topaaklaniyor 3 nuanarada oyle icerik bakimindan degistigi icin diye tahmin ediyorum ben. Hatta biz okadar alismisizki topaklanmasina gecen farkli bi marka mama denedik yaparken ay bune cok sulu hipp koyuydu dedik 😁 skntı yok yani eger tarihinde felan bi skınti yoksa topaklanmasi nirmal.hizlica karsitircan boyle ben oyuzren once az bi sıcak su dokerim eritirim.mamayi oyle geri kalanini dokerim suyun