Merhaba arkadaşlar bebeğim sürekli kakasıni yapacağı zaman gaz çıkaracağı zaman ikiniyor kıpkırmızı oluyor ve ağlıyor doktora götürdüm kolik dendi damlalar verildi ama bu turlu düzelme yada hafifleme yok.Kakasi su gibi geliyor ama nokta kadar yapıyor internetten biraz araştırdım sonucunda makat darligi olabilir diye düşünüyorum varmı başına gelen yada bilgisi olan