merhaba sevgili anneler bebişim 5 ay 15 günlük bıngıldağı çok az kaldı nerdeyse kapanacak d vitamini kullanmıyorum kapanmasın diye ama benim gibi başına gelen varmı doktor ne dedi ne yaptınız . ikinci sorum çoçuklarınızla nasıl vakit geçirdiniz bu ayda hangi oyunları oynadınız ve rutininiz neydi . üçüncü sorum bu ayda çoçuklarınızın uyku düzeni nasıldı . şimdiden hepinize çok tşkler fikirleriniz benim için önemli