bahar5858 Oğlum 10 aylık doğduğundan beri saçları dik 4 kez filan kestik (sıfıra vurmadı) 3 numara ile kestik ama genede dik geliyor benide bu çok rahatsız ediyor. Hiç böyle bişey le karşılaştınız mı nasıl düzelir ki?
Tortilla_ bahar5858 amcamın çocukluk arkadaşı da öyleydi. Ki karşı apartman komşum 😂 Hala dik ve kızının saçları da dik. Sorun yok bence yapısı öyledir. Neden üzülüyorsunuz. Uzadıkça yatay olur
Kuzumveben bahar5858 kiziminda oyleydi sirma gibi saclari vardi ama dik hic kesmedik 7,8 aydan sonra kendi yatmaya basladi suan 2 yasinda cok guzel saclari var canim yatar o duzelir merak etme
Hsrtgndz bahar5858 benim babamın saçlarında çim gibi dim dik şekil veremez hep öyle keser yine aynı yani bebeklikten beri öyleymiş degismiyor
bahar5858 Tortilla_ herkes bunun saçları niye böyle çim adam diye dalga geçiyorlar ister istemez bende kafayı taktım buna. Uzadıkça dahada dik oluyor
Tortilla_ bahar5858 Bakma sen onlara ya kendi çocukları öyle olsa aynısını mı diyecek. Ne gereksiz insanlar var ya sanki sen öyle yapıyon. İnan çok sevimli duruyor. Amcamın arkadaşının kızı öyle aynı çok sevimli 🤗🤗🌼 Diken diken böyle yaa yerim 😎😎🤗
Jasminemom bahar5858 kızımın saçları da öyle çok hoşuma gidiyor. Görenler bizede aynı yorumu yapıyorlar ama hoşlarına gittikleri için bence çok şanslıyız ayrı bir tatlılık katıyor 😍
Elv_18 bahar5858 benim kızımda 3 aylık ilk banyosunu yaptırdık saçları dikeldi o gün bugündür yatismiyor.saclarini kuruturken elimle yatistiriyorum daha çok dikeliyor.bunun çaresi maalesef yok.benimkine de çim adam kirpi ürperik saçlı diyolar ama takmıyorum onun ayrı bir havası var dik saçlarıyla 😁
DamlaTa bahar5858 canım benimde öyleymiş bebekken 😂 oğlumunda öyle herkes saçlarını kestirdiğimizi düşünüyor🥰. Bence kestirmeyin uzadıkca yana yatıcak. Su an benimde saçlarım normal saç yani.
Hsrtgndz bahar5858 ama çok inatçıdır babam huysuzdur ofkelidir hep😁 dik saçlılar öyle olur derler babam tam olarak ta oyle