Arkadaşlar az önce bebeğim yataktan düştü, sabah 5 te uyandı bir türlü yatağında uyutamadım bende emzirirken yanıma yatırmışım uyuya kalmışım birden taak sesiyle uyandım ki bebeğim yerde sırt üstü yatıyor ve ağlıyor😞 artık emeklediği için daha dikkatli olsamda uykuya yenik düştüm, ama Allaha şükür iyi iilk 2 saat önemliymiş bir sıkıntı görünmüyor, 2 saat dolmak üzere yavaştan uyumaya geçti, yatağın boyunu ölçtüm 50 cm civarıysa ve yerler parkeyse pek sıkıntı olmuyormuş. Aman dikkat edin nolur çok korktum sizlerde yaşamayın❌