Ya aylardır beklediğimiz aşı bulundu artik sona yaklaştık bu seferde insanlar ikiye bölündü aşı yaptirmak istemeyenler var ve bu platformdada böyle düşünen anneler var arkadaşlar aşı olmama gibi bir lüksümüz yok ki böyle bir virüs var ve vucudumuzun aşı ile bagisiklik kazanmasi lazim bilmiyorum yanlismi düşünüyorum acaba sonuçta ben olaya bir anne gözüyle bakıyorum da evlatlarimizi korumamiz lazim bu surecte kendimizden cok evlatlarimizdan korkmadikmi