Pamuk_seker Deletedmom_36 🥰🥰🥰 bende komsumuzun kizindan duymustum teyzsesi oğluna koymuş tu birde asenat var hz.yusufun esinin adi oda cok guzel❤
Giraysmom20 Psikolojikdanisman ben sencer koyacaktım oğlumun adını ama sonradan yiğit Giray koyduk 😂 bence Sencer değişik bir isim ve pek kimsede yok 😊 ilteriş gökbörü göktürk çağan Teoman 😊
Ogullarinaasikanne Psikolojikdanisman ogluma gore cok güzel bir duygu hamile kaldigimi kardesi oldugunu anladigi andan itibaren erkek olacak beraber futbol oynuycaz dedi. Bense bekarligimdan beri hep bir kız bebek hayalimdi. İlk oglan olunca yalan yok kizim olsun cok istedim erkek deyince cokta üzüldüm sonra dedim saçmalama Rabbim boyle uygun görmüş. İkiside ufak daha 5 yasinda birisi digeri 8 aylik. Etrafimdaki herkes bana bosa buyutuyosun bunlari kizin yoksa evladin yok demektir. Kiz cocuk baskadir. Kiz cocuk anne babaya daha farklidir deyip beynimi yiyorlar sanki benim elimde gibi cok üzülüyorum bunlari duyunca 😔
Melek232020 Ogullarinaasikanne Ne ilgisi var sizi boşuna üzüyor bunu diyenler. Kızı erkeğimi olur her evlat baldan tatlıdır. Kız evlat daha fazla evde aileyle vakit geçirdiği için belki ama burda okuduğumuz postlarda herkesin yakındığı adamların aileye annesine düşkünlüğü. Biz beş kızkardeşiz ailemize çok düşkünüz ama kaynanamında dört oğlu var hepside sever sayar kaynanamları bakın kız erkek aynı yani.🥰 Büyüyünce görür onlarda bunu eminimki yüreğimiz ferah olsun Rabbim yavrularımızı salih evlatlar eylesin inşallah.😌🌸
Yasonunannesi Psikolojikdanisman AMIN, EMIN,ATEŞ,YIGIT,RÜZGÂR ,ALP, KENAN,KEMAL,YAMAN,DEMIR,KEREM MIRAN,ASLAN