Merhaba kızlar . Bebeğim kel doğdu. Cıpcıplak 🤣 neyse 18 aylık biraz saçları var ama baya cansız ince ve az .herkes kazır gürleşsin diyor . Ben kıyamıyorum piskolojisinide bozmak istemitorum ama bu daç kazıtma ile gürleşiyormu .malum pandemi var doktorada gitmiyoruzki sorayım .bilgisi olan varmı doğrumu yoksa hurafemi