Gamzegunes Bebegim idrar yolu enfeksiyonu oldu 8 gündür antibiyotik kullanıyoruz ama hala idrarı kokuyor ne zaman geçer acaba bu durumu yaşayanlar var mı
Fatmabelis44 Gamzegunes kızımda olmuştu canım antibiyotik kullandık haftaya kontrol demisti doktor şükür gecmisti