1yaramazannesi Hanımlar bebeğim normal de çok fazla emmiyor bugün adet olduğum için 2 kere dexofen ağrı kesici içtim sonra bebeğim biraz emdi bi zararı olur mu bebeğe
CigdeminMevasi 1yaramazannesi dediğin ağrı kesici halkında bilgim yok ama emziren anneler parol içebiliyor diye biliyorum neden başka ii ilaç kullnma gereği duydunz ilaç süte geçiyor sonuçta ağır bi ilaçsa allah korusun bebeğinize zarar bile verebilir
PnarYektaA 1yaramazannesi Bi bilgim yok geçmiş olsun Bi doktora danışın isterseniz bebeğinizi gözlemleyin yinede ben genelde hiç içmem parol zaten ağrıyı kesmiyor onu da içmeye gerek yok derim hep
CigdeminMevasi 1yaramazannesi okadar detaylı bilgim yok ama bebekler ilaçları sindirebilecek sindirim sistemne sahip olmsdıkları için etki eder demişti doktorumuz
altan Canim sute gecio yani bebek yülsek dozda agri kesici aliyo hemde yetiskin olanini ben parol bile icmedim sirf süte gecio die bi doktora danis bebekte anormal biseyler sezersende kalk hemen acile git
altan Bide 1 deyil 2 tane icmisin Insallah bi zarari olmaz canim Allah korusun sakin kal bebege korktugunu belli etme gözetimde ol