Kızlar 2 yıldır panik atak hastasıyım. Son 9-10 ayda hiç atak olmadı 4 aylık bebeğim var 15 gün önce korona oldum bununla birlikte panik atağım tetiklendi kendimi çok kötü hissediyorum napıcam bilmiyorum sürekli bişey olucak korkusu var huzurum yok atak gelicek diye de korkuyorum doktora gitsem ilaç kullanabilir miyim emziriyorum bilgisi olan var mı :(