Kuzumveben Mom4775 bence stoperli mi model yasi icin daha uygun olur bogazina sokmasin nuk kucuk model ve stopersiz,biz 2 yasindayiz nuk kullaniyoruz stoperli cok memnunuz
Sibosunnannesi Mom4775 ben kullanıyorum macunla birlikte kullanıyoruz hatta gayet memnunum tavsiye ederim☺️
ElmaliTurtamm Mom4775 ben kızıma hemen hemen 1 yaşından beri veriyorum macunsuz olarak fırçalıyo oda boğazına kaçırma gibi bişeyi yok bence tabi bide yanında olacağı için hiç sıkıntı olcağını sanmıyorum
Mom4775 Kuzumveben bununda ucu kalın ama. Bir de ben fırçalayacağım zaten eline vermeyi düşünmüyorum gözetimim dışında.