Deletedmom418 ay iyi bari çok sevindim 🙃🙃 doğru valla ben şeker de yüklettim neler neler dediler kaynanamdan az laf yemedim bunyüzden. Bende bebişimde sapasağlamız çok şükğr. Olacak varsa oluyor gerçekten benim abimin bebeği 6 aylıkken yürüyemeyeceğini ayaklarını beyin kontrol etmediğini öğrendik yeğenimin ne yürütecş oldu ne ayakkabısı.. 😔 biraz nasip kısmet sanki rabbim hepimizin evladına sağlık versin