İyi geceler anneler 🌸
Kızım 5 buçuk aylık bugün rotavirüs aşısı için kliniğe götürdüğümüzde ciğerlerinde enfeksiyon olduğunu öğrendik ilk bebeğim çok tecrübesizim solunum yoluyla bizden bulaşabileceğini söyledi doktorumuz. Hava vermemizi söyledi sabah akşam ve 1 hafta bizim için önemliymiş kan testi yapıldı çok şükür birşey çıkmadı buraya kadar herşey tamam birde ek gıdaya geçme zamanımız geldi ama ben şu 1 hafta ek gıdaya başlamak istemiyorum açıkçası zaten ek gıda benim için zor olacak korkularım var bide enfeksiyon olayı olunca daha bi tedirgin oldum. Daha önce bebeğinde enfeksiyon geçiren ve bana tavsiye de bulunacak birileri var mı acaba vicdanen de rahatsızım bizim yüzümüzden oldu ama bilmiyorduk ki. Ağlamamak için güçlü olmak için kendimi zor tutuyorum. Bebekler hiç hasta olmasın 😔 Allahım dermansız dert verme ..
• Eğer başına böyle birşey gelen varsa ve benimle tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. Şimdiden Teşekkürler 💐