DerenGrkemYetiker ciddi misiniz? Ben hem düdüklüde hem de 12 saate yakın kaynattım kısıkta. Çok yoğun bir şey oldu. Kullanıyorum bu şekilde ama bir sakincasi yoktur sanırım değil mi?
ggzmkrcc bu arada ben kendi yaptığımı bir buz küpü kadar koyuyorum. Aşağı yukarı bir yemek kaşığına tekabül eder. Bunu yaklaşık yarım litrelik bir çorba için kullanıyorum. Fazlasını koyup tattığımda tadı bana ağır gelmişti, bir küp yeterli geliyor.