Pinarice Brrn8890 bende aynısını dedim doğumdan betermiş diye ağlaya ağlaya emziriyodum hep hiç normal emziremicem sanıyodum :( rabbim şifa versin inşallah canım
Ebbru Brrn8890 canım kremden ziyade göğüs kalkanı diye bişey var. Ebebekte falan satılıyor inan 3-4 güne kremsiz bile iyileşiyor süttenin içine koyuyorsun uçları hiç bir yere temas etmediği için inanılmaz rahatlatıyor ve kısa sürede de geçiyor