Naz-oyku38 ya başlanır başlanmasına da bana da bir baskı yapıyorlar ki başlat ver ver zaten kız meme reddi yapıyor mastit oluyorum doğru düzgün emmediği için bir de ek gıda versem iyice kesecek. Hem ömür boyu zaten gıda alacak nedir bu acele anlamıyorum ki kayınvalidem her gittiğimde daha başlamadın mı ver artık beş aylık oldu bilmem ne sanane ya . Bence ekstra bir durum olmadıkça vermeyin her şey zamanında olmalı.