Anneler bebeğim 6 1 gnlük geçen doktora gttik huysuz uyumuyor die tahlil yapıldı kan ve idrar doktr dedidi idrar yolu enfeksiyonu var bu ilacı verdi bize kullanan varmıb3nim içime sinmedi her seferinde çılarıyo ağzının kenarına doğru akmış grüyorum verdikten birsüre snrada dadı çokkötü tozları tane tane geliyor ağza bşka antibiyotikte böyle olmadı yorumlarıda okudum nette memnun yok kullaanan varmı