Vanilya YagmurBilek 3 günde bir yıkıyorum bende. Kaynanam hasta olacak deyip duruyor eşime. Eşim el yıkıyorum hala o yüzden gün aşırı yıkayamıyorum. Annesinin sözünden çıkmıyor adam
MasalMomy YagmurBilek evin içi 24 derece yaz bebeği kızım 1 ay önceye kadar her gün yıkadım😍 şimdi de bir gün boş bir gün dolu yıkıyorum 😁 su kuşum 5 aylık 🧿
Aze1903 Merhaba bişey sormak istiyorum. Ben de akşam yıkayıp sonra uyutmak istiyorum ama yakınlarım akşam ezanından sonraya birakma huzursuz olur diyorlar bende bu yüzden en geç 5 de yıkıyorum. Hurafemi ne bilemedim. Off çok kararsızım. :(
Ren Aze1903 her gun her aksam 18.30 da banyosunu yapar 19.30 gibi mamasini yiyip uykusuna gecer. Hic boyle bisey duymadim valla. Muslin ortu ve banyo havlusuna sarip sarmaliyorum sonra giyiniyor. Odasinin sicakligi da 24 derece.
Ftmademstf Aze1903 çok akşama bırakma canım dediğin gibi en geç beşte yıka büyükler haklı çıkabilir işini garantiye al
Aze1903 Ren bende bu şekilde yapmak istiyorum ama yapma diye diye cevremdekiler bebeğimde o saatlere alıştı. Her gün banyodan sonra uyuyor 8 de uyanıyor sonra gece 11de tekrar uyuyor. Bu döngüye alıştı.
Ren Aze1903 benim kizimda emzigi duserse bir kalkiyor banyodan sonra gece 11 - 12 mamamiz var. sonra yatar yine. Banyoda ben kuvetini normalden bir tik sicak su ile dolduruyorum. 15 dk dus aldiriorm. Soylenenlerin cok disinda hareket ediyorum. Cok sukur bisey olmadi 🙏
OncedenGurme YagmurBilek şu ufo diye tabir edilen ısıtıcılar var ya küçük bi tane ufomuz var. Onunla odayı iyice ısıtıyorum. Havlusunu, kurulama bezini, kıyafetlerini de ısıtıyorum. Gün aşırı yıkıyorum çok şükür hiç bişey olmuyor. Benimki de suyu sevenlerden 😊
Ftmademstf YagmurBilek korkms inan ki bebek öyle bir rahatlıyor ki ayrıca yurt dışındaki hep böyle buz gibi sularda bile yapıyorlar çakı gibi çocukları hep benim dikkatimi o çekmiştşr