Selam kızlar 💐
Oğlum yeni 11aylık oldu. Şuanki kadar erken olduğunu düşündüğüm için ne renkli kartlarla ne de herhangi bir kitap aldım. Şu günlerde kitaplıktaki kitaplarımızı yada albümleri çekip oynamak istiyor. Bi ara bir sitede görmüştüm ama hatırlayamadım, hareketli, eliyle içindeki bazı karton objeleri oynayabiliyorsun, yırtılmayan, ayına uygun, öğretici kitap daha doğrusu alabileceğim site öneriniz var mı acaba? Kendi çocuğunuzda tecrübe edindiğiniz? Bu aylarda çocukların çoğunun gelişimi yada merakını çeken şeyler aynıdır muhtemelen. Bilgi rica 🙏