Fatma_02 Kızlar benekleriniz kaç dk emiyor biz daha önce 10 15 dk emiyorken şimdi 5 dk anca emiyor sonrasında memeyi ağzına verdiğimde ağlıyor sinirleniyor emziği verince susuyor acaba emzikden dolayı memeyi reddediyo mu kafamda deli sorular sizde nasıl durumlar
Ebrarduru Fatma_02 benim kızım da 50 günlük bugün pek emmeye başladı ağzında biriktiriyo tutmuyor niye bende bilmiyorum
biryavuzkusu Fatma_02 benimki de 2 3 gündür böyle antibiyotik kullanmaya başladım acaba ondan mı diyorum. Ağlıyor ama sanki açlıktan 😔 bilemiyorum mama verince rahat uyuyor sütüm de var hissediyorum ama gidecek diye korkuyorum. Atak haftasında acaba ondan mı diyorum bide sigara içiyorum ondan da olabilir 🤔 of of sigarayı bırakacağım bakayım ne olacak. Birde eskiden çok ağlamazdı şimdi çığlık çığlığa ağlıyor. Antibiyotik galiba huzursuzluk yaptı of of. Sütüm gitmez inşallah
Annnisshhh Kahvegerek sigara zaten kullanmıyorum sütüm iki gündür yok ve bebeğim olan sütünde emmek istemiyor sağım yapacağım yoksa gidecek sütüm
zumratugba Benimki de bazen kısa bazen uzun sürüyor beslenmesi ama genelde gaz sancısından yapıyor senin yediklerinden olmasın canım sarımsaklı soğanlı yediysen bebek sevmezmiş :)
Yagizmomms Valla çekmesem 1 saat emer ben çekiyorum. Ama uykusu olduğu zamanlar emmek zor geliyor ve ağlıyor çok o zaman hemen ayaklarımda sallıyorum ve anında uyuyor.
Sareninannesi Ben hiç bakmıyorum süresine. Bazen uzun emiyo biriki saat hiç istemiyo bazen az emiyo iki dakkada bir meme istiyor. Arada yapıyo öyle şeyler tipik huysuzluk, almıyo memeyi yada bi kere çekip bağırıyor. Ya gazdan yada başka bi sıkıntıdan. Bazen ayakta dolaşırken sallaya sallaya tutturuyorum sonra çaktırmadan oturuyorum.
horozsehirli20 Bizde 55 gunluguz en az yarım saat emiyor en fazla 1 saati buluyor. ne kadar normal ya da degil bilemiyorum.
Yagizmomms Durumommy Sütün tadı değişir,kalitesi düşer ve bebek emmek istemezmiş. Ben hamileyken iciyordum 3,4 tane ama doğum yapınca bıraktım. Kendi zevkim icin çocuğum sütünden mahrum kalmasın dedim. Belki emerdi ama riske atamadım.
5babyslove Fatma_02 benim bebeğimde 57 günlük emme süresi azaldı. Doyduğunu anlamaya başladı diye düşünüyorum daha az ve sık emiyor gerçi doğduğundan beri saatlerce ve sık emiyordu. Emzikte ben baştan vermedim şimdide kendi tutmuyo.