Hanımlar doğum yapalı 4 buçuk ay oldu bir iki haftadır karnıma ağrı giriyor kasıklardan da sırta doğru gidiyor ve şu an da göğüs altında ki kemiklerim resmen sızlıyorrrr.karnım toparlanma sürecinde felan diye düşündüm.korona aklınıza gelmesin 😅
hamilelikten de şüphelendim kasık ağrılarından dolayı adetime 6 gğn var 3 normal test bide 1 tane erken gebelik testi yaptım negatif çıktı.Sizcw neden olabilir bebeğimden dolayı doktora da gidemiyorum yaşayan var mı ?