Fatmaerdem kızımın da öyleydi 6 aylık şuan ve geçti içerde şimdi göbek deliği, yenidoğanlarda genelde göbek fıtığı oluyor kimi bir yaşına kadar geçer kimi daha erken, korkmayın düzelecektir. Ağlarken ve ıkınırken şişer, eğer 3 cm den daha büyükse tabi bi doktora gidin, siz her halükarda bi görünün isterseniz içiniz rahat etsin