Semamcr Merhabalar. Oğlum 13 aylık. Su çiçeği aşısının yapılması gerekiyor fakat devletin karşıladığı bir aşı kaç aydır sağlık ocaklarında yok. Eczanelerde satılıyor mu bilen var mı?
gzm_42 Semamcr bilmiyorum canım üstte kalsın bende 13 Aralık’ta ariycam sağlık ocağını inşaallah o zamana kadar gelir
Aley_ Semamcr Bizde olamadık, mayısa randevu verdi hemşire o süre zarfında bilgi için arayacağım, 2 yaşa kadar yapılabiliyor geç kalınacak diye endişelenme dedi bakalım.
gamzeoguz3 Maalesef ki aynısının bizde de var kısım 15 aylık olucak hala sağlık ocağından telefon bekliyorum aşı için saçmalık yani eğer ücretle satılıyorlarsa biz alalım ama imkanı olmayan ailelerin bebeklerine yazık değil mi 🤦♀️
Semamcr Aley_ biraz araştırdım da sonuçta risk var. 2 yaşına kadar su çiçeği olmayacak diye bir şey de yok ki. Kimse önemsemiyor bizleri…
Pudrabeyazim Eczanelerde satılmıyor su an hic bir yerde yokmus saglik ocagi haber bekleyin gelecek.dedi ama bilemiyorum
Semamcr Pudrabeyazim eczanelerde satılmıyor mu gerçekten? 😔 özel hastaneleri de aradım. Yok hiçbir yerde 🤷♀️
gzm_42 Semamcr aaa öyle mi ala ala neden ki ya acaba o aşılara ne yapıyorlar da o aşılar yok şuanda Allahım sen evlatlarımızı kötü insanların şerrinden şeytan şerrinden koru 🤲😔 Türkiye genelinde yok demişti ebemiz Aralık ayında arayın gelirse vuralım demişti aramama gerek yok galiba
Semamcr gzm_42 amin 🤲 evet aramanıza gerek yok canım. Bugün söyledi bana da Ocak ayını bekleyeceğiz diye… 😔
Pudrabeyazim Tüm dünya salgın bir hastalıkla savaşırken yüz yillsr öncesi salgini olan günümüzde hala. Tam olarak bitmemiş bu hastalığın aşısı nasil yok denir bende bunu anlayamıyorum
Mickeymouse44 Bugün bizde 1 yaş aşısı için gittik bizede su çiçeği aşısının olmadığı gelince arıcaz dediler aylardır gelmiyormuş aşı🤦♀️
Sonsuzask_06 gzm_42 bizi çağırdılar kuzum pazartesi olduk biz şükürler olsun Allah devletimize zeval vermesin virüsten dolayı herşeyin yokluğunu çekiyoruz inşallah dünyaca sağlığımıza eski günlerimize kavuşmak dileğimiz ☀️