Bence naparsanız yapın o kabızlık illa oluyo çünkü vücut ateşleniyo doğumdan sonra bünue toparlanmaya calısıyo dış ateş değil iç ateş emzirmeydi doğum sonrası agrılardı vs vs bu yüzden kabız oluyoruz sahsen cünkü 29 gün oldu doğum yapalı corba ve sulu seyler tükettim hep katı bişi yiyemedim yinede kabız oldum