Benım bebegım o zmanalrda agalyarak uyanırdı sımdı. 3 aylıgız hala aynı dua edıyorum ufluyorum hatta bı ara kendım felak nas ıhlas yazıp bı kagıda muska halıne getırıp takmıştım yakasına ama evın ıcınde kayboldu o cok işe yarıyordu sonra yazamadım tabı bence sızde bı deneyın