Kızlar bebeğim bazen mukuslu kaka yapıyor emerken kendini geri atıyor ağlıyor ama emmekte istiyor kaldırdığımda kusuyor karın guruldaması var ama döküntü vs yok alerji olup olmadığını bilmiyorum yani ve rota aşısı var ee buradan okuduğuma göre rota alerjisi olana yapılmıyormuş şu dönemde hastaneye de gitmek istemiyorum ben ne yapayım bunlara rağmen aşıyı yaptırayım mı fikir verin lütfen ?