ayazasaf bana da aynısı oldu ama dur kalk trafikte. En sol şeritten giden kamyon, benim sol yan kapımdan üstüme çıktı. Zar zor kornoyla durdurdum, görüş alanımda değilmişim, orta şeritte üstüme çıktı. Neyse tutanak tuttuk, 8 de 8 kusurlu oldu. Onun trafik sigortasından yaptırıldı. Ayrıca değer kaybı davası açtık hemen. Yaklaşık bir yıl sonra sonuçlandı, 5-6 bin almıştık.